Napl(op)ó - Muse kultblogja

Az emberiség nagy bánatára írni is szoktam, mivel néhanap nekem is támadnak összefüggő gondolataim. Ami itt és most megtalálható: film-, anime- és könyvajánlók, film- és könyvkritikák, s néhány magánéleti szösszenet. Igazi vegyessaláta.

Címkék

ajánló (76) anime (11) blog (10) dalszöveg (1) film (33) képregény (3) könyv (39) kritika (64) paranormális (1) sorozat (7) tv (1) ünnep (3) vámpír (7) zene (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Szerzők

Moly - Jelenlegi olvasmányaim

Comedy Central

2008.10.03. 21:50 :: Muse

Pont tegnap történt. Békésen üldögélek a villamoson, a derűs égen legeltetem a tekintetem, élvezem a még élvezhető jó időt, s igyekszem nem törődni a mellettem toporgó nénikével, - akinek, bár van még szabad hely pár méterrel odébb, pont az én ülésemre fáj a foga, - s mi zavarja meg hirtelen ezt a békés, idilli hangulatot?

Egy plakát. Egy irtózatosan undorító, nagy, lila szájú, hiányos fogsorú figura röhög a képembe, méghozzá teli pofával. Ahogy nézem, megállapítom, hogy vagy én vagyok hülye, vagy a fejének egyes részei valóban hiányoznak. A lényeg a lényeg - kissé sokkolt. Ilyen rasnya figurát a "Bee - bibibí!" (remélem, mindenki emlékszik még rá. Korszakalkotó jelenség volt. Korszakalkotóan szar.) nevezetű förtelem óta nem láttam. S természetesen, miután kellőképp kiszörnyülködtem magam, és sokkos agyi állapotom is múló félben volt, felmerült bennem a kérdés: mi is akar ez lenni? Mit reklámoz? Comedy Central. Aha.

Persze jó ötlet. Humoros műsorok, egy stand up-komikus szerkesztő, minden szép és jó. Hogy mi a bibi? Mindezt úgy harangozzák be, mintha valami vadiúj, egyedi, sosem látott dolog lenne. Engem nem hatott meg, mivel ez a csatorna az USÁban ár jó rég, németül pedig már vagy másfél éve üzemel. Szánalmas, hogy Magyarországra milyen kurva lassan érnek el az ilyen dolgok.

És persze ki ne hagyjam már, hogy mit kínál majdan ez a csatorna. L'art Pour L'art, Irigy Hónaljmirigy, South Park, Nevem Earl, Simpson család, Magyarok az űrben, Beugró, Family Guy és így tovább, hasonló böszmeségek, amelyeket más csatorna már réges rég műsorra tűzött. De hát, mint tudjuk, ismétlés a tudás atyja, vagy mi. Mostantól mindezt egy helyen megtalálhatjuk, kedvünkre "dőlhetünk a röhögéstől". A kérdés pedig a következő: vajon meddig fogják tudni fenntartani? Vajon érdemes-e egy ilyen csatornába ennyit (időt, energiát, pénzt) belefeccölni? Vajon lesz-e rá kereslet, mekkora lesz a nézettség? Egy idő után nem fog ellaposodni ez az egész?

Jó, tudom, én már a Cool tévén is kiakadtam anno, az átszúrt fülű nyúllal és a kritikán aluli műsorkínálattal egyetemben. S mégis él és virul. A lényeg a lényeg: Comedy Central lesz, és kész. A többit majd meglátjuk - előbb vagy utóbb. Vagy csak én állok ilyen negatívan a dologhoz?

Szólj hozzá!

Címkék: blog tv

A bejegyzés trackback címe:

https://muse.blog.hu/api/trackback/id/tr30695116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása